کپی خور کردن Ps4 چه معایب و مشکلاتی دارد؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید دستگاه پلی استیشن ۴ خود را کپی خور کنید یا Ps4 کپی خور بخرید لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و این مطلب را بخوانید.

امروزه با وجود وضعیت بد اقتصادی خیلی از گیمر ها به این فکر می افتند که دستگاه پلی استیشن خود را کپی خور کنند تا با قیمت کمتری بتوانند بازی های بیشتری را بازی کنند شاید در نگاه اول این کار منطقی به نظر بیاید اما بگذارید این قضیه را برای شما به زبان ساده بیان کنیم تا شاید بتوانیم به شما کمک کنیم که تصمیم بهتری برای کنسول چند میلیونی خود بگیرید ..

شاید خیلی ها شهرت و محبوبیت Ps4 را به خاطر گرافیک بالای بازی های آن می دانند در حالی که تنها این مورد باعث محبوبیت Ps4 نشده است.. 

پلی استیشن ۴ به دلیل داشتن شبکه آنلاین بسیار قدرتمند توانسته رضایت بسیاری از کاربرانش را جلب کند به زبان ساده پلی استیشن ۴ در میان کنسول های نسل هشتمی از بهترین شبکه آنلاین برخوردار است و محروم بودن از این شبکه یعنی خداحافظی با دنیای تکنولوژی 

به زبان ساده تر 

وقتی شما کنسول خود را کپی خور می کنید 

۱- دیگر به هیچ وجه نمی توانید آنلاین بازی کنید و از نظر شخص بنده تمام لذت گیم در عصر امروز رقابت با پلیر های آنلاین از سراسر دنیا و محک زدن تواناییهای ماست و اگر دستگاه شما این قابلیت را نداشته باشد شما رسما یک آتاری یا سگا یا میکرو با گرافیک بالا در اختیار دارید همین..

۲-هر بازی در ابتدای عرضه پر از باگ می باشد و با اپدیت هایی که به مرور برای بازی می آید علاوه بر برطرف کردن باگ ها محتوای بازی بروز می شود و یا حتی فصل های جدید به آن بازی اضافه می شود .. وقتی شما Ps4 خود را کپی خور می کنید از این قابلیت هم محروم خواهید بود..

۳- دیگر نمی توانید دستگاه Ps4 خود را اپدیت کنید و مشکلات نرم افزاری و باگ های دستگاه را برطرف کنید..


 کنسول برتر به شما توصیه می کند به هیچ وجه فریب فروشنده هایی که تنها به فکر جیب خود هستند را نخورید و اگر میخواهید کنسول بخرید یا کنسول خود را کپی خور کنید اندکی به مطالب بالا فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید..

در آخر اگر به فکر کم کردن هزینه های خود هستید و میخواهید بازی های بیشتری را بازی کنید می توانید به جای هزینه کردن برای کپی خور کردن اکانت قانونی هر بازی را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و به صورت آنلاین با آخرین اپدیت بازی کنید و حتی بعد از خسته شدن از آن بازی اکانت را با قیمت کمی کمتر بفروشید..

با تشکر 

حامد حکیم زاده

مدیر وبسایت کنسول برتر