سایبر پانک 2077 از ماشین جدیدی رونمایی خواهد کرد که طراحی آن از بازی مد مکس (Mad Max) الهام گرفته شده و توسط سی دی پروژکت رد (CD Projekt Red) عرضه می شود..





اضافه شدن رنگ براق و کرومی جدید بازی در توییتر رسمی بازی سایبرپانک نمایش داده شده است. یک شات چرخشی دوربین منظره خوبی از "Reaver" که «یک اتوموبیل سفارشی مربوط به باند Wraith بوده و مبتنی بر ماشین کوادرا مدل 66 (Quadra Type-66) می باشد» را به نمایش می گذارد.


سی دی پروژکت رد در پاسخ به سایت (GamesRadar) تأیید کرد که این ماشین واقعاً در بازی خواهد بود و مکانی که در کلیپ نشان داده شده است، یکی از نواحی منطقه بد لندز این بازی می باشد.


همچنین اولین بار است که ما منطقه بد لندز بازی سایبر پانک 2077 را که خارج از شهر نایت سیتی واقع شده مشاهده می کنیم و دو باند به نام های Aldecados و Wraiths را می بینیم که مرتباً در آنجا در حال جنگ هستند. جالب خواهد بود که ببینیم چگونه شخصیت V در این درگیری ها جای می گیرد.


نگاهی به خودروی شگفت انگیز زیر بیاندازید.


"Reaver" - اتوموبیل سفارشی باند Wraith مبتنی بر ماشین کوادرا مدل 66  است که با وجود قدرت حدود 1000 اسب بخار آن، یک ماشین ابدی، براق و کرومی را سوار خواهید شد. پنجمین سالگرد #MadMaxFuryRoad مبارک.



تاریخ انتشار بازی سایبر پانک 17 سپتامبر خواهد بود که از نگاه ما خیلی هم نزدیک نیست.

بی صبرانه منتظرم تا جدیدترین بازی نقش آفرینی سی دی پروژکت رد را شروع کنم..


از این لینک می توانید ویدیو مربوط به این مقاله را ببینید


منبع این مقاله سایت gamesradar می باشد که توسط ندا حکیم زاده ترجمه شده است..