منو
Your Cart

آموزش RSS Feed

11 Feb کپی خور کردن PS4 چه معایب و مشکلاتی دارد؟
HamedHakim 89 98754
کپی خور کردن Ps4 چه معایب و مشکلاتی دارد؟قبل از اینکه تصمیم بگیرید دستگاه پلی استیشن ۴ خود را کپی خور کنید یا Ps4 کپی خور بخرید لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و این مطلب را بخوانید.امروزه با وجود وضعیت بد اقتصادی خیلی از گیمر ها به این فکر می افتند که دس..
09 Feb نحوه فعال سازی ورود دو مرحله ای اکانت پلی استیشن (PS4)
HamedHakim 2 2846
   نحوه فعال سازی ورود دو مرحله ای اکانت پلی استیشن  راه حل اول   از طریق پلی استیشن ۱- به بخش Setting در کنسول پلی استیشن خود بروید.۲- سپس بخش Account Managment را انتخاب کنید.۳- بعد از آن گزینه Account Information را انتخاب کنید.۴-در این قسمت به بخ..
07 Feb همه چیز در مورد اکانت های قانونی یا ظرفیتی یا دیجیتالی پلی استیشن
HamedHakim 33 7831
بازی دیجیتالی یا اکانت های ظرفیتی یا اکانت های قانونی به چه اکانت هایی می گویند؟بازی های دیجیتالی یا ظرفیتی بازی هایی هستند که به وسیله گیفت کارت قانونی از استور سونی خریداری می شوند و کاملا قانونی و مورد تایید سونی می باشند..یعنی صفر تا صد ساخت اکان..
28 Jan دلایل بن شدن کنسول چیست؟
HamedHakim 60 21223
با سلام خدمت تمامی همراهان کنسول برتر .. امروز میخواهیم دلایل بن شدن کنسول و جلوگیری از آن را برای شما عزیزان توضیح دهیم.به طور کلی شما در صورتی که یکی از قوانین سونی را نقض کنید بن خواهید شد که این بن در بعضی مواقع و با توجه به قانونی که نقض کرده ای..
06 Jan نحوه بازی کردن عنوان های که در ایران فیلتر شده اند...
HamedHakim 45 130653
برای تغییر DNS کنسول پلی استیشن 4 وارد تنظیمات کنسول شوید و سپس به منوی Network بروید .در این مرحله گزینه Set Up Internet Connectionرا بزنید.  اگر از کابل LAN استفاده می‌کنید گزینه LAN Cable و اگر از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید، گزینه Wi-Fi را بزن..
22 Dec حل مشکل ارور Cannot Download
HamedHakim 1 6180
 این ارور یکی از ارور هایی هست که کاربران پلی استیشن زیاد باهاش مواجه میشن ..مشتری های من چه مغازه دار و چه آدم های عادی به محض ظاهر شدن این ارور فکر میکنن مشکل از اکانت هستش در حالی که اکانت ها قانونی بوده و هیچ مشکلی ندارند  اما مشکل از چیست و چرا ..
21 Dec چطور با ظرفیت ۱ آنلاین بازی کنم
HamedHakim 0 3726
چطور با ظرفیت 1 آنلاین بازی کنم؟ یک اکانت ظرفیت 1 قبلاً خریدم و میخواهم یکی دیگر هم بخرم. چطور از هر دو استفاده کنم؟تذکر: اکانتهای ظرفیت 1 ضمانتی ندارند و ما به هیچ وجه این اکانت ها را به شما پیشنهاد نمی دهیم..1- پس از اتمام اکتیو، یعنی وقتی که از اک..
20 Dec نحوه رایگان بازی کردن بازی های پولی پلی استیشن
HamedHakim 13 33477
با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیزمقاله ای که امروز براتون می نویسم تا الان در هیچ وبسایتی نوشته نشده و کنسول برتر برای اولین بار داره این مقاله رو منتشر می کنه..قبل از هر چیز معایب این روش رو خدمتتون عرض می کنم اول اینکه در این روش شما فقط بعضی بازی ه..
19 Dec باز کردن قفل بازی های هکی پلی استیشن
HamedHakim 25 38203
در این مقاله سعی داریم نحوه بازگرداندن بازی های قفل شده پلی استیشن را به شما آموزش دهیمقبل از هر چیز باید عرض کنیم که ما به هیچ وجه بازی های هکی یا اکانت های ترکیبی را به شما پیشنهاد نمی دهیم و در مقاله های مختلف در سایت معایب زیاد بازی های هکی را تو..
15 Dec نحوه وارد کردن گیفت کارت در پلی استیشن
HamedHakim 0 2375
امروز تصمیم داریم اموزش تصویری وارد کردن کدهای دیجیتالی پلی استیشن ۴ رو به شما اموزش بدیم. ۱- ابتدا کنسول رو به اینترنت متصل میکنید و مانند تصویر گزینه Playstation Store را انتخاب می کنید.۲- از منوی سمت چپ گزینه Redeem Code را انتخاب میکنید.۳- در این..
26 Nov آموزش ساخت اکانت PSN آمریکا (ریجن ۱)
HamedHakim 2 17465
خیلی از شما کاربران عزیز درخواست داده بودید تا آموزش ساخت اکانت PSN رو روی سایت قرار بدیم به همین دلیل این آموزش رو با بیان ساده و همراه با عکس آماده کردیم : کنسول خود را به اینترنت وصل کرده و سپس مرحله به مرحله آموزش رو دنبال کنید  کنسول رو روشن ک..
26 Nov نحوه آنلاین بازی کردن بازی Fifa
HamedHakim 11 38099
برای تمامی بازی های کمپانی EA مثل بتلفیلد و فیفا شما باید اکانت اورجین داشته باشید تا بتونید انلاین بازی کنید. البته برای انلاین بازی کردن شما به اکانت پلاس هم نیاز دارید  ابتدا وارد سایت Origin شده و بر روی Register کلیک کنید. سایت origin قسمت r..
نمايش 1 تا 12 از 15 (2 صفحه)