خیلی از شما کاربران عزیز درخواست داده بودید تا آموزش ساخت اکانت PSN رو روی سایت قرار بدیم به همین دلیل این آموزش رو با بیان ساده و همراه با عکس آماده کردیم :

کنسول خود را به اینترنت وصل کرده و سپس مرحله به مرحله آموزش رو دنبال کنید

 کنسول رو روشن کرده و گزینه New User رو انتخاب کنید.




 برای ساخت اکانت جدید گزینه  Create user را انتخاب کنید.





 Accept رو انتخاب کنید ( یعنی قوانین PSN رو قبول کردید).




 گزینه NEXT رو انتخاب کنید.




گزینه  New to PSN? Create an Account رو انتخاب کنید..





گزینه Sign up Now رو میزنیم که البته این قسمت شاید کمی طول بکشه که بستگی به انترنت شما داره (صبور باشید)...




در این قسمت کشور رو  United States انتخاب کنید.Language هم روی English باشه و Date Of Birth هم تاریخ تولد هست که میتونید وارد کنید.  سپس  Next رو انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که سن خودتون رو بالای ۱۸ سال انتخاب کنید.





در این قسمت City = Florida و State = Florida رو میتونید انتخاب کنید و در قسمت Postal Code هم میتونید ۳۲۱۱۸ رو وارد کنید و بر روی Next بزنید.

( عکس فقط برای آموزش است و شما شهر های بالا را وارد کنید تا مالیات به اکانتتون تعلق نگیره)



در این مرحله سونی از شما می خواد که یک آواتار برای اکانت خودتون انتخاب کنید ..



در مرحله بعد کادر اول یک ایمیل معتبر از خودتون باید وارد کنید و در قسمت Password  هم پسوردتون رو وارد میکنید و در قسمت Confirm Password هم مجدد پسوردتون رو وارد میکنید و بر روی گزینه Next کلیک میکنید (۲ تا تیک  در این قسمت رو هم میتونید بر دارید زیاد مهم نیس)..




 در قسمت Online ID شما باید یک شناسه (اسم) برای خودتون انتخاب کنید. دیگر گیمر های آنلاین شما رو با این شناسه میشناسند، شناسه نباید قبلا استفاده شده باشه یا تکراری باشه.  در قسمت First Name هم نام کوچکتون و در قسمت Last Name هم فامیلی خودتون رو وارد میکنید و روی Next میزنید. اگه کادر مورد تایید باشه سمت راستش یه تیک میاد. اگه تکراری باشه یا اشتباه باشه علامت اخطار قرمز میاد.



حالا سونی از شما میخواد که ایمیلتون رو Verify کنید و میگه Please Verify Your Account. در این مرحله سونی یک ایمیل به ادرس ایمیلی که وارد کردید ارسال کرده که باید اون ایمیل رو باز کنید . اون ایمیل حاوی یک لینک هست که باید روی اون لینک کلیک کنید تا ایمیل شما فعال بشه . بعد از اون ادامه مراحل رو میتونید برید جلو.

اینم تصویری که ممکنه واسه شما پدیدار بشه و باید روی Verify کلیک کنید.






گزینه های بعد از شما اجازه اشتراک گذاری نامتون در PSn با دوستتاتون رو میخواد و یا چه کسانی بتونن پروفایلتونرو مشاهده کنن ( شخصی سازی پروفایل ) که بعد از انتخاب گزینه مورد نظر Next رو بزنید.


قسمت بعد Accept رو انتخاب کرده و وقتی میخواد حسابتون رو به فیسبوک متصل کنه فعلا Do This Later رو انتخاب کنید.

در مراحل بعد گزینه Next و Skip رو انتخاب کنید.

این مرحله Ok رو بزنید..


و  تبریک میگم تمام شد اکانت PSN آمریکای شما در PS4 ساخته شد.