با سلام خدمت تمامی همراهان کنسول برتر .. امروز میخواهیم دلایل بن شدن کنسول و جلوگیری از آن را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

به طور کلی شما در صورتی که یکی از قوانین سونی را نقض کنید بن خواهید شد که این بن در بعضی مواقع و با توجه به قانونی که نقض کرده اید در یک بازه زمانی رفع می شود یا ممکن است دائمی باشد..

چرا بن می شویم؟برای بن نشدن چه کار کنیم؟

۱.به هیچ وجه در بازی های آنلاین فحاشی و توهین نکنید چون احتمال بن شدن در این مورد زیاد است..

۲.خرید اکانت از فروشنده هایی که معتبر نیستند.این مورد تقریبا بیشترین آمار بن شدن کنسول را در ایران شامل می شود به همین منظور سعی میکنیم توضیح بیشتری در این مورد بدهیم و آن را به چند دسته تقسیم می کنیم

الف-فروشنده های اکانت های هکی که ایمیل و پسورد اکانت را عوض می کنند (change mail) تا اکانت ریست پس (reset pass) نشودو بتوانند مدت زمان بیشتری برای فروش آن داشته باشند..در این مورد احتمال بن بسیار زیاد است چون شخص هک شده دیگر دسترسی به اکانتش ندارد و قطعا با سونی تماس خواهد گرفت پس ما با اینکه اصلا اکانت های هکی رو توصبه نمیکنیم به شما می گوییم حتی اگر خواستید اکانت هکی بخرید فقط از فروشنده های معتبر فروش اکانت های هکی خرید کنید که (change mail) نمی کنند..


ب-مورد دوم فروشنده هایی هستند که اکانت هایی بالانسی ( حساب ارزی شخص مورد نظر را هک می کنند و به وسیله آن بازی میخرند) را به اسم اکانت هکی یا قانونی ظرفیت ۱ میفروشند..در این مورد احتمال بن دائمی وجود دارد..


ج-مورد سوم فروشنده هایی هستند که با استفاده از گیفت های دزدی یا هکی بازی میخرند و به اسم اکانت قانونی با قیمت پایین تر میفروشند..در این مورد چون مشتری فکر می کند اکانت قانونی است حتی اگر بن شود متوجه نمی شود که علت بن شدنش آن اکانت به اصطلاح قانونی بوده..

با توجه به توضیحات بالا از شما خواهش می کنیم

در خرید گیفت کارت و اکانت قانونی بسیار دقت کنید و از فروشندگان و سایت های معتبر که گیفت کارت را به صورت قانونی تهیه می کنند خرید کنید..

اگر کنسول شما بن شود شما با این ارور روبرو خواهید شد...

(معمولا اگر مورد بن شدن شما مورد جدی نباشد مدت زمان بن یک ماهه خواهد بود و پس از یک ماه Ps4شما مجددا از حالت بن خارج می شود)...



در صورتی که اکانت شما به دلیل فحاشی یا هر دلیل دیگری بن شود دسترسی شما فقط به آن اکانت محدود می شود و Ps4 شما مشکلی نخواهد داشت..در این صورت شما با این ارور مواجه خواهید شد..





نکته مهم: اگر می خواهید کنسول دسته دوم بخرید مهم ترین موردی که باید چک کنید بن نبودن آن کنسول است.. کافیست یک اکانت را روی کنسول Sign in کنید تا مطمعن شوید کنسول بن نیست..


لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

با تشکر

مدیر وب سایت کنسول برتر

حامد حکیم زاده